תושבי תמרת היקרים
לצערנו, ביום שישי האחרון אירעו ביישוב שלוש פריצות לבתים ברחובות האורן, האלה והשיטה. על פי ההערכה, הפריצות התרחשו בשעות הערב המאוחרות.
בכל המקרים הבתים היו ריקים מיושביהם, ומערכות האזעקה לא היו מופעלות או שלא היו מותקנות כלל. מרבית הרכוש שנגנב היה תכשיטים. באחד המקרים עולה חשד כי לפורצים היה מידע מוקדם על הימצאות כספת בבית, אשר נעקרה ממקומה ונגנבה.
כל האירועים התגלו עם שובם של בעלי הבתים. עם קבלת הדיווח עודכן רב״ש היישוב, גיא קנטור, והוזמנה משטרת ישראל אשר פתחה בחקירה.
בשלב זה, בבדיקת מערך המצלמות של היישוב לא זוהתה פעילות חשודה, וגם סייר האבטחה לא דיווח על אירועים חריגים במהלך המשמרת.
אנו מבקשים מכלל התושבים לרענן ולהקפיד על מספר כללי זהירות:
- להפעיל מערכות אזעקה בכל יציאה מהבית, גם לפרקי זמן קצרים.
* לבחון התקנת מערכת אזעקה בבתים שבהם אינה קיימת.
* לגלות ערנות לכל אדם, רכב או פעילות חריגה בסביבת המגורים, לרבות גורמים שאינם מוכרים ליישוב.
* לדווח ללא דיחוי על כל חשד לרב״ש היישוב, ולמשטרת ישראל.
ועדת הביטחון תקיים דיון בנושא ותבחן צעדים נוספים לחיזוק הביטחון והמוכנות ביישוב.
ערנות ושיתוף פעולה של כלל התושבים הם מרכיב חשוב בשמירה על ביטחון הקהילה.
בברכה,
ועדת הביטחון – תמרת
