שלום לכולם
היום התגלתה פריצה נוספת שאירעה באותו הזמן כמו השתיים האחרות. גם פה, נכנסו דרך חלון אלומיניום בדומה לשתיים הקודמות.
במקרה הזה נעקרה ונגנבה כספת ותכשיטים. גם במקרה הזה מערכת האזעקה לא הייתה דרוכה.
המקרה דווח למשטרה ומטופל על ידה.
אירועים אלו מערערים את תחושת הביטחון של כולנו. ועדת בטחון של היישוב והמשטרה שמים דגש על מניעת הפריצות. יש דרכים לצמצם את הסיכוי/למנוע פריצות כל אחד בביתו הפרטי.
הדברים הניתנים לביצוע הם:
1. התקנת מערכת אזעקה. בתים עם מערכות אזעקה כמעט ולא נפרצים. הבתים עם האזעקה שכן נפרצו, האזעקה המצפצפת מיד הבריחה את הפורצים אל מחוץ ליישוב
2. התקנת "סגר ביונט" על חלונות האלומיניום "הנגישים" לפריצה בבית.
מוזמנים להתקשר להתייעץ בנושא.
ובבקשה דווחו על כל דבר חשוד.
גיא, רב"ש היישוב
